Concept of sending e-mails from your computer

Ostatnie zmiany w Prawie telekomunikacyjnym w 2013 spowodowały, że wysyłki do baz zewnętrznych znowu stały się popularne. Zmiana z 21 stycznia 2013 r.  teoretycznie dawała możliwość wysyłki niezamawianej informacji handlowej do firm bez ograniczeń. Każdy widział, jaki to miało wpływ na rynek marketingu bezpośredniego. Ogromna ilość wiadomości, z którymi niektórzy klienci darmowej poczty sobie nie dawali rady. Czy takie działania przynoszą zysk przeczytacie w tym wpisie. Omówimy kupowanie bazy danych od portali internetowych oraz brokerów. Jak te rozszerzone spektrum promocji sprawdzają się w praktyce? – o tym w dalszej części tego artykułu.

Continue reading

kreacja

Każdy szanujący się specjalista do e-mail marketingu wie, dlaczego warto używać grafiki w swoich kreacjach. Jak wiadomo większość osób w internecie skanuje tekst nie czytając go. Dzięki grafice możemy skupić uwagę użytkownika na najbardziej konkretnych dla nas informacjach, które chcemy przekazać naszym subskrybentom i zachęcić ich do akcji.

Nasze wiadomości dzięki obrazkom są nie tylko ładne, ale też osoba skupia się na naszej wiadomości, ponieważ właśnie obrazki przyciągają uwagę.

Jednak nawet te zalety dla wielu osób przygotowujących kreacje email nie są wystarczające, aby bardziej skupić swoją uwagę na prawidłowo przygotowanej grafice do kreacji email. Specjalinie dla Was przygotowaliśmy kilka punktów, które Wam w tym pomogą.

Continue reading

Witamy na blogu o najskuteczniejszym narzędziu e-marketingowym na świecie czyli e-mail marketingu. Od dziś dla naszych klientów ( i tych przyszłych ) zaczynamy cykl wpisów o tematyce email marketingu. Postaramy się jak najprościej wytłumaczyć skompilowane zagadnienia oraz jak najszerzej rozwinąć podstawowe terminy. Mamy nadzieje, że nasze wpisy pozwolą Ci się ciągle rozwijać oraz odkrywać pasjonujący świat email marketingu.